Kurs zarządzania jakością usług turystycznych

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu zarządzania biurem turystycznym, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

    • Elementy Human Resource:
        • zarządzanie zasobami ludzkimi,
      • procesy kadrowe w hotelu.
    • Zarządzanie hotelem:
        • komunikacja w zespole,
        • kultura organizacyjna hotelu,
        • zarządzanie jakością usług.
      • efektywne metody liderowania.
    • Promocja i sprzedaż:
        • e-commerce w hotelarstwie,
        • komercjalizacja produktów uzupełniających i peryferyjnych hotelu,
      • zarządzanie procesami sprzedaży w Internecie,
  • Aspekty finansowe zarządzania turystyką:
      • rachunkowość zarządcza,
    • zarządzanie finansowe.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook:  http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie